2010-11-08
 20:51:06

Kryssningar?!

Sitter & tittar på lite olika kryssningsbolag..
Älskling & jag hade ju så underbart sist när vi var på Cinderella.
Men nu har ju, iaf Tallink & Silja så att jag inte ens får åka om jag åker med Jimmy som är 21. De har ju from 1 nov 21årsgräns på alla kryssningar utom de som går på onsdagarna.
Skrev en fråga & fick till svar att man kan ansöka om dispens men det kunde dem inte garantera att jag fick. Alltså vafan jag är ju ändå 18 för fuck´s sake!!!

Men sen fick jag in på Royls Caribbean Cruises Line, ni vet de som reser runt i Kariben & har mååånga andra destinationer, deras kryssningar är ju riktiga semestrar & inte som de andra bolagens.
Dessutom har RCCL mer stil & klass på sina fartyg, mer extraordinära resor. Där man kan vara i fred utan att behöva stöta på människor som inte har någon klass alls & inte kan hantera sitt alkoholintag (Avskyr sådana människor, som blir klängiga, gapiga & allmännt jobbiga idioter)
Och fartygen är större ;D. Jag gillar stoora fartyg. Ex Titanic storlek! Wonderful!
 Den seizen på båt gillar vi i min familly!


Sen är det ju också så att om man är på semester i tex Karibien där det är skiit varmt, så vill man ju såklart ha tillgång till pool & RCCL har några av de fräschaste poolerna jag sett på ett fartyg
Bilden längst ner visar hur fartyget ser ut akterifrån i skymningen. Nu ser man inte så bra poolerna här man det är annars bara att gån in på www.rccl.se sen är det bara att klicka sig vidare i de tre alternativen som man själv är ute efter.
Man kan antingen skräddarsy sin kryss & då heter det Celebrity Cruises. Eller så kan man välja andra semesterresemål & då väljer man alt 2. Eller så kanske man vill se lite mer sevärdigheter, då är det alt 3 som gäller.




Yees jag är gaanska så rejält jävla sugen på att ta med mig älskling & åka nu med en gång!!!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: