2010-11-08
 19:37:52

Jockiboi

Har precis läst Jockibois senaste inlägg, ni som följer hans blogg vet vad det handlar om!
Blev så glad & lättad när han berättade att han kommer att fortsätta blogga. Dessutom kommer hans "gamla, sjuka & galna" blogg tillbaka från & med onsdag, ni vet den med Jockes galna videoklipp, hans webbserie Skägg osv. För det är ju den bloggen han vill driva, inte den han har nu, där han knappt inte har tid att blogga något alls för Barturnén med Nemo, plåtningar & massa annat.

Jag själv älskar Jockiboi, har gjort det ända sen jag såg första avsnittet av Kungarna. 
Jockiboi är den galnaste & sjukaste person jag någonsin träffat. Men han gör det med stil. För mig är han underbar, snygg som fan, & en jävligt speciell person, han är ju liksom två olika personligheter, "Drömmaren & Partymonstret"
Han är nog en riktig förebild för många som vill men kanske inte riktigt vågar leva ut sitt liv så pass mycket som Jocke själv gör.
Men han gör det & som sagt han gör det fan med stil!
DET är beundransvärt, iaf i mina ögon.

Trodde inte mina ögon när jag stötte på honom på Centralen förra veckan, men det var skit kul ska ni veta!
Hans & dessutom Nemos påhitt & upptåg lyser upp vardagen nu när jag inte har så mycket att göra när inte Jimmy är hemma. Är man nere så ser jag på ett avsnitt av Kungarna eller kollar deras videoklipp & bloggar & det funkar faktiskt, tro det eller ej.

Jag läser många bloggar under dagen, men inte en enda är som Jockes, eller Nemos heller för den delen. Jag har verkligen kommit att tycka jääävligt bra om dem.
Det är två jäkligt speciella killar. Känner inte alls Nemo & har bara träffat Jocke en enda gång av en ren slump, men den gången var guldvärd kan jag lova er.
Jag beundrar dem båda som fan, för att de är dem de är & vågar vara det!

Och ni som inte är några större fan av dessa Nemo & Jockiboi behöver inte lägga energi på att kommentera, jag skiter fullständigt i vad ni tycker & anser, & det vet jag att killarna gör med! Så ta er skit till någon som lyssnar & bryr sig!

Här kommer en bild på mina favoriter, Nemo & Jockiboi
♥♥



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: