2010-11-10
 17:33:52

Hej

Har precis ätit, åt pannkaka.
Men var inte alls sugen på mat så åt bara en, + en halv fralla.. Dock brukar jag i 9 gånger av 10 aldrig äta mer än en pannkaka när det är det som mat hos mamma & pappa så tro inte att det var något ovanligt!

Det börjar tära riktigt på en nu att inte vara hos älskling, att inte kunna höra hans röst varje kväll. Idag har jag inte fått något sms alls.
Det känns i hela kroppen att jag saknar honom för mycket, man är trött hela tiden, vill ingenting, vill inte vara social eller någonting, man vill bara sova så att det blir fredag snart.
Imorgon är det en vecka sen jag åkte ifrån honom & åkte ner till mina föräldrar.





Ikväll ska jag försöka ta en filmkväll. Ska se bonde söker fru först sen blir det filmer tills jag somnar, vilket kommer bli sent eftersom jag inte kommer kunna somna för att jag sovit till halv 1 imorse...

Later


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: