2010-11-09
 18:28:47

Fryyyseer

Nu är jag hemma igen, har precis käkat & nu ska jag ta en värmande låång dusch, för jag fryser jätte mycket!
Fick ju stå & vänta på Ökna eftersom att Nkpg bussen var sen, det är alltid den som är sen i sånt här väder, aldrig T-berga bussen, nä bara just den bussen JAG ska med!
Sen väl i Nkpg fick vi vänta ännu en typ kvart exrta för gubbjäveln som körde den bussen hade väl somnat eller något! Så jag var hemma 20min senare än jag brukar!
Och tro mig det förstör ens kvällsplanering, om man ska tillbaka till Ökna dagen efter vill säga, det ska ju å andra sidan inte jag. Har fått nog nog, för den här veckan, en dag räckte, inte mer nu, förrän älsklingen kommer hem till Sverige, men just nu pallar jag bara inte träffa människor hela dagarna, behöva vara trevlig mot lärare & allt & alla, upp tidig på morgonen utan att ha pratat med Jimmy på kvällen, klä på sig, gå till bussen. Och idag vart det ju inte direkt så att mitt humör höjdes eftersom att vintern kom då!
 
Ska kolla Bartenderskolan (det har blivit ännu ett program jag inte kan missa, precis om det var med Kungarna av Tylösand), sen ska jag sooovaa!!


NU - Dusch


Later Bitches



Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: