2010-11-17
 11:31:44

Balklänningen

Just det ja, glömde/var för lat/orkade inte blogga om det igår när vi kom hem igår kväll, så gör det nu istället.
Jag mamma & älskling hade ju mötet igår på Brud & Festkammaren & det gick hur bra som helst!!
Först pratade vi lite om vad för sortiment hon hade i butiken.
Sen gick vi runt & letade klänningar, tog med 3 st, & provade dem. Och jag kan säga som så att jag fann rätt på första klänningen jag provade:D
Det var precis en sån klänning som jag & älskling ville att jag skulle ha!
Provade även en annan typ & färg på klänning men då såg jag för tjock ut tyckte jag!
SÅ det första blev det! :D
As glad för det!
Så nu har vi ett nytt möte igen på torsdag, då ska bara jag & Jimmy dit. Han fick lite tips också på hur han skulle klä sig för att matcha & hur man ska klä sig på en bal.
Får se vad han bestämmer sig för nu då, det är hans val så det tänker inte jag bestämma över !!
Men han fick en hel del fina tips av hon som har butiken. Så han kommer nog att sticka ut en hel del om han väljer just den stilen. Det är inget konstigt alls så det är inte det jag menar men, det är nog ingen annan här som klär sig så snyggt! Hihi, men fin kommer han bli oavsett vilket alternativ han väljer!

Ska inte avslöja hur min klänning ser ut, det får ni vänta på fram tills i maj då balen är.
Haha, men jag kan lova er att den är sååå fin! Och sen när allt blir klart med min håruppsättning & detaljer så kommer den bli så fint!

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: