2010-11-10
 22:08:33

Bad mood

Jag är på dåligt humör som fan nu, & nu fick jag nyss sms från älskling också att hans plan kommer at vara försenat & inte kommer att gå förrän 16.00 i övermorgon! Så då måste jag sitta här nere ännu längre innan jag tar ett tåg från Nkpg så jag bara behöver vänta kanske 3-4 timmar iaf.
Men ner upp på stan kan man ju alltid gå när man är i sthlm så jag klagar inte alltför mycket.
Ska nog passa på å se om jag hittar några av julklapparna älskling önskar dig .

Nej usch vad jag hatar att behöva sova hos mamma & pappa i veckorna! Är så jobbigt att inte ha något eget!
Det enda som hindrar mig från att hoppa av Ökna, börja jobba & flytta ihop med älskling, är att
1: För att få finnas med på arbetsförmedlingen måste han ha ett slutbetyg (även om det inte är bra)
2: Jag lovade en gång, framförallt Bea men även också Vero & Madde att för deras skulle, så ska jag ta studenten med dem!'
Jag tänker inte missa studenten, det är once in a lifetime, & det är också en av anledningarna, jag vill inte missa den livserfarenheten!
Men det är också det enda som gör att jag inte drar & lämnar allt nu med en gång!

Nu ska jag inte klaga mer för er stackars läsare, utan nu ska jag se klart Remember Me & sedan Brokeback Mountain!

Hörs imorgon, godnatt på er!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: