2010-11-04
 18:44:47

4 November 2010

Sitter på ett packat jävla tåg!!
Första tåget skulle ha avgått 16.40, prefekt för mig som var på Centralen ca 40min innan, skulle köpa biljett & så finns ingen klass 1, så då köpte jag en biljett till ett annat tåg, 17.45...
Gick ner på stan, men min väska var så tung så jag orkade inte gå med den så satt & väntade på Centralen istället. Träffade på Jockiboi efter en stunds väntande (och ja han ser precis likandan ut som på tvn, om inte snyggare ändå hehe ^^), som var på väg hem till Vadstena. Så lagom med det att han gick till sitt spår så upptäckte en annan att 17.45an är INSTÄLLT!!
Fuck!
Så fick köpa ytterligare en biljett, till 18.40in istället.
Men nu sitter jag som sagt på tåget, påväg till mamma & pappas place.

Hörs när jag är framme & har ätit!


Kisses

///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: