2010-11-25
 08:40:24

25 November

Om en månad har det varit julafton, då är julen snart över för iår, så här dags om en månad alltså.
Sitter & väntar på tåget i Nkpg nu, halvt sur för det fanns ingen klass 2 så jag fick ta klass, fan hatar när det blir så. Jag har inget behov av att sitta vid ett fönster på övervåningen, bara jag får en sittplats är jag nöjd, sen kan jag sitta ute i korridoren direkt där man kliver av & på det gör inte mig något, bara att det låter lite mycket om man ska lyssna på musik samtidigt!
Men nu fick jag åka klass 1 igen då. Det är ju visserligen alltid trevligt, men det är bara såå onödigt att behöva lägga 326 spänn istället för 110 kr för klass två!
Men men, tur att man har pengar iaf. Fast de jag satte in imorse inna jag åkte in till stan hade jag tänkt att spendera på Åhléns City & inte på en dyr tågbiljett!

Så nu ska jag sätta över lite mer pengar så jag kan shoppa sen, ska ju kolla julklappar till Jimmy också!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: