2010-11-22
 13:24:15

22 November 2010

Usch jag har jättetråkigt, älskling jobbar till 18 ikväll. Och jag vet inte om jag ska åka ner till mamma & pappa ikväll eller ta ett tidigt morgon tåg imorgonbitti. Fick ett möte inbokat imorgon som jag måste på, så det blir bara 2 skoldagar för denna veckan :D. Tyvärr är det de 2 dåligaste & mest tråkiga dagarn, onsdag & torsdag, men på torsdag åker jag ju ändå hem igen så:).

Och det snöar lite grann ute.
Så risken med att vänta med att åka tills imorgon är då att pga snön så blir det förseningar & då missar jag mötet (vilket jag verkligen inte får, är ett sådant jag Måste medverka på)
Eller så åker jag ikväll direkt när älskling kommer från jobbet så kör han mig in till busstationen. Men idag är det bara så att jag verkligen inte har någon lust att åka någonstans.!!
Hade bestämt mig att inte åka förrän imorgonkväll, verkligen bestämt det alltså. Men nu sket det sig.
Men som sagt möjligheten finns fortfarande att sova hemma med älskling en natt till, men då ta risken att utebli från det viktiga mötet... Hm????


Får se hur jag gör..


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: