2010-11-17
 11:06:02

17 November 2010

Satan va jag har ont i benen nu alltså, har ju gort ridprov för Aina inför fördjupningen i vår. Kajsa var med också. Vi red Atcho & Olle (Olympus Royal) . Så vi bytte efter halva tiden. 
Fick hoppa några små hinder också. Och jag hatar ju som alla vet att hoppa eftersom att det var i & med hoppning jag skadade ryggen när jag åkte av!
Men det gick bra iaf..
MEN..

JAG HÖLL PÅ ATT ÅKA AV!! När jag skulle hoppa Atcho, gick hur bra som helst, men jag var inte beredd på att han skulle skjuta ifrån så, så jag hamnade i obalans & hamnade framför sadeln & satt i full galopp på Atchos manke. Tänkte hela tiden att "Nu jävlar händer det igen, nu åker jag av,.. IGEN!"
Men jag satt kvar som sagt! 
Hoppade Olle också & det gick jättebra :)
Så nu är vi klara inför fördjupningen! 

Nu sitter jag i studion ska äta lunch med Kim sen!

Hörs senare, kanske


Kisses


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: