2010-11-09
 23:16:46

10 månader <3

Har glömt att säga att JImmy & jag firar 10 hela månader idag!! Och han sitter nere på Cypern, något kul!!:'(:'(

Såg Bartenderskolan nyss iaf. Fy fan vad arg man blir på Vanita! Hon är nog fan dummare än Kissie!
Hon har fått en as stor chans! Att lära sig av de bästa lärarna, & hallå sex drinkar/dag!? Vakna det är för fan ingenting!
Jag sitter & repeterar minst 15 - 20 drinkar om dagen för att lära mig så många som möjligt & för att verkliga kunna dem!
Hon kastar bort den chansen hon fått, den chansen råkar vara en del andras dröm, MIN fucking dröm!
Och jag hatar att se dumma människor förstöra för sig själv när det har precis allt de kan önska sig spå EBS.
Det är min dröm, & folk som slänger den åt helvete, aa det finns bara inte ord för hur förbannad jag blir på dessa!
Det spelar ingen roll om man har lite ont i halsen, om man är trött, du går till skolan, är där i tid, sriver 100% på proven & du ställer dig fan i baren & gör drinkarna du blir tillsagd att göra!! NO MATTER WHAT!!!

Det är mitt tänk, så kommer jag att vara som elev & det finns inte en enda lärare som kan vara hårdare mot mig än vad jag själv är emot mig själv. Jag pressar mig själv till det yttersta med att lära mig de här drinkarna, har suttit med ca 70 st nya & läst på om under ca 2 timmars tid!
Jag vill det här, jag ska göra det här!
For whatever it takes, Jag ska bli Bartender!

Over and out från mig för ikväll!

Hörs imorgon igen nu ska jag sova!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: