2010-11-01
 17:34:41

1 November 2010

Hej, jag vet att jag varit ännu mer urusel på att uppdatera! Men det har (as always) inte blivit av alls nu!!
INTE BRA nej jag vet!!!
Gårdagen hade jag bara såå ont i kroppen att jag nästan började tro att jag hade feber, det hade jag ju såklart inte, då det bara var baksmällan som ville göra sig påminnd.

Idag har jag & älskling bara tagit det lugnt, varit utemed hundarna på en lång promenad :). Bilder kommer.. 
Fick hem H&Ms party season katalog så jag hade en hel del att kolla igenom, men jag har ju redan shoppat från den kollektionen ^^. Men hittade en "to die for" klänning däremot, en som jag bara ska ha! Någon gång..

Nu tittar vi på film med Frida.
Vi ska snart äta, blir hemmagjorda hamburgare, mums.

 Jag kom på en trevlig liten utflykt när vi satt & åt frukost imorse som älskling & jag ska göra imorgon!

Ledtråd: Uppsala...

Hörs later!


Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: