2010-03-12
 17:19:32

Stan med Kim...

Har precis kommit hem till mamma & pappa igen. Har inte varit här på 2 veckor.
Har varit på stan med Kim sen vi kom med bussen från Ökna..
Jag har varit hos tandläkarn också. Men det var no big deal där..
Så nu sitter jag väntar på mat^^

Nu har Kim & jag svurit ett löfte: Vi ska spara alla CSN-bidragen fram tills skolavslutningen, vi ska alltså inte shoppa någonting alls (H.J.Ä.L.P typ!!!) utan istället ska vi shoppa i Stlhm veckan innan skolavslutningen, för då kommer vi ha närmare 2000 att shoppa lös för :D. Men det kommer att bli tufft som faan. Blir inget krogen eller liknande dyra saker. Allt som är okej är: Kollektivtrafikresor, dvs, jag åker ju hem till min älskling 2ggr/månaden ungefär. Det kostar, först tågresan upp & ner, T-banan & dessutom när jag behöver nytt åkband.
Så det blir ungefär 400-550kr i månaden beroende på om jag måste köpa åkband eller om jag redan har ett sen tidigare gång.


Detta får bli ett kortis inlägg för nu ska jag äta..


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: