2010-03-14
 13:44:31

Söndag 14/3-10

Jag har övningskört idag, & tjohej vad bra det kunde gå då:D. Körde start i upp & nerförsbacke. Varken Lasse eller jag trodde att jag skulle klara av det. Min kusin Elin dessutom hade världens problem med det & fick hålla på i flera månader innan hon klarade det. En annan däremot klarade det på första fucking försöket! Kalla mig proffs eller vad!?^^
Nu är jag hemma hos mamma & pappa igen & sitter i tv-soffan & ser på "Familjen Annorlunda". Och det är ju inte utan att man undrar hur par som skaffar 10, 9 & så många som 12 (!) barn tänker. Absolut är det deras val, det säger jag inget om. Men den stress & framförallt att få ekonomin att gå ihop varenda i princip dag, DET är något jag inte fattar hur de klarar av?
Skulle någon av er kunna skaffa er så många barn? Jag skulle inte göra det, högst 4, men sen beror det ju såklart också på vad ens partner vill också såklart..
Att bero på framtiden Btw så har nu mina drömmar övergått från att brömma om bebisar varje natt, till ett något tidigare stadie, nämligen till just den stunden då min älskade pojkvän håller fram en ring & frågar om jag vill förlova mig med honom. Just den stunden drömmer jag om, om & om igen, men det är hela tiden på nya platser, det kan vara nere vid havet på en strand vid solnedgången. Det kan vara på "Utkiket" (vi har ett berg på Ökna som ligger uppe i skogen med underbar utsikt) eller det där klassiska som man ofta ser i filmer: ens pojkvän har lagt ringen i tjejens glas. Det har jag dock bara drömt en gång, & då vaknade jag på en gång^^. Tror det måste ha betytt att jag inte vill att det ska gå till på just det sättet för jag har aldrig mer drömt just den "Hollywood-drömmen". 
Min dröm, som jag verkligen vill uppleva det... Det kommer jag att blogga om när det väl händer.. För det anser jag vara något som ska stanna mellan mig & min pojkvän, inte något som alla ska veta om. 

Men nu till något helt annat: Finalen i Melodifestivalen igår: Anna Bergendahl vann! Alltså åter igen svenska folket har ingen musik smak överhuvudtaget! Hon är värdelös & hennes låt är as tråkig!! Neej fy fan säger jag bara!!


Nu blir det att vänta på att älskling hör av sig senare..


Kisses



///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: