2010-03-20
 17:22:27

Myshelgen...


Vi har laddat upp för en myshelg hos mamma & pappa (mamma kommer dock på söndag)

Fredag: Lämnade Ökna...
Vi hade det mys hemma hos mina föräldrar, såg Lets`Dance (Yeey Willy åkte ut, FINALLY) & Solsidan, sen såg vi på "Territory" i mitt rum , var bara pappa hemma eftersom mamma är i Sälen.
Lördag: Vaknade tidigt men låg kvar i sängen & bara myste. Sen har vi kollat film, tagit en vårpromenad (har börjat kunna använda mina vårstövlar nu :D)
 Ikväll blir det romantiskt middag, sen bio "Wolfman", & efter det mys hemma igen.


Det är helgen so far...
Vill också även här på bloggen säga tack till mina älskade vänner Madde, Kim S, Kim O, Vero & Macke för att ni finns & för att ni är så underbara som ni är, hade inte kommit långt utan er ska ni veta! Ni har sett & ni har förstått, ni har hjälpt & ni har varit pålitliga! För det är jag er evigt tacksam! <3


Nu ska jag göra mig iordning för ikväll.

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: