2010-03-15
 19:55:20

Middag i Nyköping...

Kom precis in efter en hyfsat hektisk dag.
Började med att älskade Bea äntligen kom & hälsade på.
Har umgåtts med henne, Kim & Kajsa hela dagen :D.
Sen blev det Kinamiddag med Kim & Kim inne i Nyköping & det är därifrån jag nyss kommit hem från.
Kim, Kim & jag, käkade & bara satt & snackade & kollade på folk. Det var jävligt välbehövligt.
Men nu är jag verkligen helt slut i huvudet.
Nu återstår bara probelmet att jag saknar mig älskling så fruktansvärt, men han kommer iaf på fredag, hoppas vi på :D<3

Nu ska jag bara ta det jäävligt lungt & umgås med mina kära vänner Madde & Kim <3

Vill också säga jätte tack till Kim & Kim för en jätte trevligt kväll!!



Kisses



'///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: