2010-03-13
 18:19:28

Melodifestivalen 2010..

Jag har precis ätit middag med mamma & pappa.
Har fixat Kims bloggsida idag också, tyvärr så fungerar den inte som den ska sa Kim, så vi får ordna upp det på måndag. Någon annan som kan se det nya utseendet på hennes blogg: Kimokeijn.blogg.se
Säg gärna till om hurvida ni kan se eller ej så vet jag om det bara är Kim som inte kan se eller om det är något riktigt fel med designen eller så!

Och ikväll är det ju final i Melodifestivalen! Det får man ju inte glömma att påpeka..
Förra veckan var det Nadra Chansen, & vidare därifrån gick: Pernilla Wahlgren: jag vill om du vågar & Jessica Andersson: I did it for Love. Personligen fullkomligt hatar jag Pernilla Wahlgern, både som person & hennes musik. Tycker hon är skitlöjlig. Jessica å andra sidan tycker jag har ett jätte vacker låt, kanske inte direkt passar i schlager sammanhang men vacker är den.
Mina favoriter slog ju tönt-Pernilla ut förra veckan, Crucified Barbara:'(! Då var jag hemma hos älskling & hans familj & alla var ense om att Crucifies Barbara skulle ha gott vidare, eftersom de är svinbra! Men icke, svenska folket har verkligen ubba smak, eller snarare ingen smak alls!
Jag menar Pernilla Wahlgern, hallå liksom!!
Och ta bara som igår eller tidigare veckor i tv4 programet "Let´s Dance" snickar-Willy är nu i semifinal efter att förra fredagen slagit ut ett av de bästa paren: Stefan Sauk & Malin. Och nu igår: Molly & Jonatan!
KATASTROF JU!!!!

Men hursom till Kvällens Fråga: Vilken låt tror ni vinner Melodifestivalen ikväll?
Min favorit(er) är : Eric Saade Manboy & Timoteij (kan inte minnas vad deras låt heter just nu^^)




 De bästa som borde ha vunnit ! ! !





Kisses




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: