2010-03-25
 16:27:34

Living my Dream...

Den här texten helt & hållet personlig, det är mina erfaranheter, mina minnen, mitt liv. Ingen annans. Ville bara börja med att säga det!

Jag har hela mitt liv, enda sen den dagen jag lärde mig att en sak som heter Kärlek existerar, drömt om att träffa rätt man för mig, flytta ihop med denne, skaffa ett eget hus/lägenhet vad man nu har råd med dvs, gifta mig & skaffa barn, men framförallt förlova mig med den person jag älskar mest av allt i hela världen.
Jag trodde för inte alls så länge sedan att det aldrig någonsin skulle inträffa i mitt liv, eftersom jag hela livet träffat TOTALT fel killar!
Men min dröm blev sann, jag träffade min älskling på en fest innan 2010 kom. Vi lärde känna varann över en natt, det blev vi nästan direkt, 9 januari 2010. Knappt en månad sen dess att vi träffats för allra första gången träffades vi igen.. Vi spenderade en underbar första helg tillsammans i hans jakstuga utanför Sthlm. Glömmer aldrig hur mycket jag grät när måndagen kom & jag skulle åka därifrån. Men snart var vi hos varann igen.
Jag lever min Dröm. Mitt drömliv med min älskade är sant. Jag lever min Dröm.

"Gumman... Vill du förlova dig med mig?"
Det jag sett i mina drömmar, det jag hört någon säga till mig i dem, nu vet jag vem det var som sa det. Det blev sant igår kväll.. Även den drömmen om att flytta ihop blev sann också den igår!
När jag träffade dig tog mitt liv en drastisk men helt perfekt vändning. Jag såg min framtid, att jag faktiskt fick en framtid med den jag älskar, som jag aldrig tidigare vågat hoppats på. Jag fick någon vid min sida som alltid kommer att stå där brevid mig i medvind & i motvind.
Mina misstag, allt som hänt mig i mitt liv, förde mig tillslut till dig, de försvann, gick upp i rök & kommer alrid mer igen. Tack vare dig!

Jag älskar Dig <3



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: