2010-03-17
 19:39:04

Gårdagen/Friluftsdag

Först vill jag bara säga: Sorry för att det inte blev någon uppdatering igår med jag var helt slut när jag kom tillbaka till internatet!
Igår var det friluftsdag på Ökna
Dagen började med promenad. Kim, hennes Adam & jag gick från Ökna till Aspa-skylten & tillbaka, snacka om duktigt (man var dock tvungen så vi hade inte mycket till val ^^)

Efter det var det lunch, men Kim & jag käkade Pan-pizza & makaroner hos mig istället för i matsslen, eftersom det var vidrig fiskgryta där!
Efter lunch vart det att åka in till Nyköpings Badhus, Hjortensbergsbadet & bada (jag åkte dock bild med andra Kim:))
med Madde, Kim, Kim & Adam.
Där var vi några timmar & sen åkte vi hem till min mamma & pappas place för att hämta min bössa (Madde & jag hade nämligen lyckats övertala Kim att få gå ut & jaga på kvällen)
Sen lämnade vi av tjej-Kim i Nyköping & sen åkte vi till skolan & bytte till jaktkläder. Sen hem till Kim & sen ut på pass.
Såg ett antal mufflon, därefter grisar, fick dock aldrig bredsida på någon, förutom på den enda galten som var för stor för att få skjuta (får ju bara skjuta rödgrisar nu).
Sen åkte vi in till Vagnhärad & käkade.
Efter det så körde Kim & Madde hem mig till internatet igen. Kollade lite på Bröllopsfotografen med grabbarna i vardagsrummet, var en av de absolut dåligaste filmer jag sett!! Sen gick jag & la mig, var helt slut kan jag lova!

Så det var gårdagen som gick!


Denna dagen har inte varit annat än jobbig & tröttsam & den började liksom åt helvete också med att man inte ens får duscha ifred, nää för då står ju dörren på vid gavel när man kommer ut, shysst liksom tack som fan! Fast, där gick man lååångt över min gräns, så det blir lite jobbigt för dem som fick upp duschdörren (och till de som undrar så skäms jag verkligen över att säga detta men JA de som gjorde det går tyvärr i min klass, men JA det är tyvärr också så att de inte är riktigt normala & de är fortfarande 13år, tragiskt men sant!)


Nu ska jag bara kolla film & ta det lungt, kom nyss hit igen har precis varit i T-berga med Madde, Kim & Macke & käkat pizza & handlat chips & dip till mig själv som jag ska äta nu :D!



"Tomorrow it´s my time lo laugh at you! It´s what we human can Revenge.."



Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: