2010-03-02
 20:09:20

Efter lovet..

Efter lovet kommer en ny tid... På Ökna..
Jag jag har aldrig känt mer längtan bort härifrån mer än jag gör nu.
Idag har varit värsta internatdagen på hela detta året (menar i hela 2an alltså inte bara vårterminen), jag vill verkligen inte sitta här.. Jag vill hem till min älskade!
Jag känner saker inom mig jag aldrig någonsin känt gentemot någon annan människa eller mänsklig varelse tidigare..
För första gången i hela mitt liv, ser jag min framtid tillsammans med någon annan än bara mig själv.. Och den framtiden är den enda framtiden jag vill leva i, all annan framtid kommer inte jag att andas i, för utan min pojkvän, min älskade, så vill jag inte kämpa mig upp från en avgrund jag skulle hamna i om det skulle hända något mellan oss.



Jag är egentligen emot att skriva sådana här saker på en blogg, anser egentligen att det är lite väl för personligt, men kände inte riktigt att jag hade någon annanstans att skriva av mig. Sen är det också så att jag är 100% seriös i det jag säger annars skulle jag aldrig säga någon, jag är inte den som säger saker jag inte menar & det vet de som känner mig! 
Sen vet jag själv att det här med att jag är rädd för att det skulle hända något mellan mig & älskling bara är jag själv, mitt huvud, som överdriver, jag vet att det aldrig kommer att hända något emellan oss, utan att det alltid kommer att vara han & jag. 
Men med tanke på mina tidigare "förhållanden" med ex, hur illa behandlad, & lämnad jag blivit, alldeles för många gånger, så blir det lätt att man tänker, går & är rädd ibland, & drömmer en massa nagativa saker som jag alltid vet inom mig att de kommer aldrig att inträffa!:)




Men som sagt, jag har bara en sån här jag idag, när jag mår allmänt dåligt för att jag inte är hos älskling, kommer nog att ha såna här dagar fler än bara den här veckan, men det är bara så det är, när man är så till sig av kärlek till sin älskade som jag är!<3


Nu ska jag se till att få Madde tillräckligt ambitiöst för att orka gå med sin tvätt till tvättstugan & tvätta. Sen är det film som gäller hela kvällen/natten, & prata med älskling i telefon såklart.





9/1-10  I eviga tider <3

Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: