2010-03-08
 22:44:03

Back to hell agin..

Tillbaka på helvetet igen på..
Nej nu överdriver jag. Älskar mitt Ökna, bästa skolan som finns med allt vi har & så vidare, men när man sen lever det livet som jag numer göra, som jag inte gjorde för ett år sedan, då ser man det hela ur ett lite annat perspektiv än vad jag gjorde för ett år sen.. För ett år sedan var Ökna mitt liv.. Nu vill jag knappt ens vara här.. Inte på lektioner, än midre efter skoltid, på fritiden alltså.
Nu lever jag det livet, som jag för inte alls så länge sedan tvivlade på att jag någonsin skulle få leva.
Jag vill ha ett jobb istället för massa letkioner, en lägenhet istället för ett jävla internatrum med absolut NOLL jävla privacy! (Är dock överlyckigt för att det är Madde & jag som delar hall & inte någon annan)
EN enda man som kommer emot mig när jag kommer när jag slutat för dagen & är med mig på kvällen, istället för 7 idioter som beter sig som om de nyss fyllt 15 fucking år som stormar emot en så fort man visar att man sig utanför rummet!
Jag vill helt enkelt, ha min egna familj! Och det är nu!
Men det vet jag att jag & min älskade också kommer att få, men just nu får jag fortsätta att bara ha det i mina drömmar om nätterna (och även dagarna^^)
Men en dag så...
<3


Och helgen har varit helt underbar :D <3

Nu är det nog kanske dags för mig att go to bed, är skolbio hela förmiddagen imorgon & vara hos Eddan hela eftermiddagen :D . Det blir med andra ord en förjävla soft tisdag, som kommer att gå fort & då har ännu en dag försvunnit & vi är ett steg närmare helgen & älsklings fysiska närhet igen :D <3


 <3<3 There is just no better place existing!



PussGodnatt



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: