2010-06-16
 17:39:40

Uppdatering

Welcome back, jag är välmedveten om att jag inte varit aktiv på bloggen i minst 2-3månader. Detta pga: Mycket att göra, dåligt med tid för bloggen & extrem lathet helt enkelt!

Nu gör vi ett nytt försök. Kan dock tala om redan nu att det inte kommer att bli lika mycket inlägg som tidigare, då jag fortfarande har mycket annat för mig.
Tex: Jag har en 5veckors lång praktid på Rådmansö förskola (Avslutas denna fredag:( )
Sen har jag ett jobb nere där föräldrarna bor utanför Nyköping som jag ska börja med direkt nästa vecka förhoppningsvis. Ska jobba i köket på ett äldreboende. Värma mat, duka, gå ut med de gamla osv.
Arbetstid: 14 - ca 19.

On top of that har jag körningen. Hela vecka 28 är uppbokad med dubbellektioner varje dag från ca 10 - 1, sen direkt till jobbet för att tjäna pengar (och tro mig det är ett jävla välbetalt jobb jag fått från vad jag har förstått)

Annars då..

Jimmy & jag firade 5 månader den 9 juni. Och 9 juli, ett halvår, firar i på Öland i min familjs hus där.
Vi har nu bott tsm i snart 5 veckor.


Bilden från Custom Bike Show 2010 i Norrtälje. Såg Crucified Barbara live :D<3
Hundratals bilder togs, men orkar inte lägga upp alla dem.




Right now är åtminstone min älskling upptagen med fotbolls VM :((
Jag är som bekant ingen fotbollsfantast alls, like hate it almost...
Men men sitter med under matcherna bara för att få vara med älskling såklart :). 
Båda två är sjuka just nu också. Insjuknade i måndags & har därför inte kunnat jobba något alls denna vecka. Hoppas på att kunna gå på fredag eftersom det är sista dagen!

 Numer finns ingen is eller snö i Råttviken. Nu är det sommar här! (Utsikten är över till Tjockö) <3


Det var väl allt for now. 
Ska som sagt försöka vara lite flitigare med uppdateringarna from now!;))


Kisses


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: