2010-06-23
 22:31:07

Solen...

Dessa dagar nere hos mamma & pappa utanför Nyköping har typ endast spenderats i solen. Har solat idag igår & måndagen sov jag ju visserligen bort så då vart det inget.. Idag har var mamma & jag inne i Nyköping några timmar, jag skulle på möte & sen var jag också ute efter en jeansjacka från Gina Tricot (www.ginatricot.se) som jag hittade & la undan (ska hämta den imorgon, mamma ska köpa den till mig)

Kör gör jag också, körde med pappa några runt samhället idag & med mamma kör jag också vfarje gång vi ska någonstans får jag börja köra en liten bit iaf, älskar´t :) (får ju egentligen inte köra med min mamma & pappa eftersom det är min morbror som är min handledare, vi har gått den utbildningen tsm & enligt lag så får jag då BARA köra med honom. It sucks I know, but thats life, I guess)..

Imorgon är det återresa till Stockholm igen som gäller. Eftersom att jag såklart ska fira midsommar med Jimmy älsklingen :D <3


Dagens Fråga: Vart firar ni midsommar, med vem, vad ska ni göra på midsommar?

Ska är det hög tid att ringa min älskade & sen efter det se ett Paradise Hotel Danmark avsnitt (1 eller 2/kväll ^^)


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: