2010-06-28
 22:11:50

Magical Midsummer <3

Min & Jimmys midsummer night var helt kort sagt: Magisk!!
Tog det lungt hela dagen, eftersom att Jimmy jobbade, han kom hem vid halv 2 så då åkte vi in till Flygis & handlade lite.. (Vi hade huset för oss själva hela midsommaraftonen)
Sen grillade vi på efter att Älskling sett klart fotbollsmatchen. Sen myste vi ytterligare..
Senare sedan vid ca 20.30 paddlade vi över till ett av alla badberg på ön Tunholmen mitt emot Jimmys familjs hus. Där spenderade vi några timmar, med jordbubbar, såg det sista av solnedgången osv..
Sen paddlade vi runt & kom på andra sidan Tunholmen, där vattnet blir mer strömt & vi hade Tjockö mitt framför oss. Såg ännu ett sälhuvud längre ut :D. Så när vi kom ut mer det mer vilda vattnet hade vi fullmånen lysandes på vattnet mitt framför oss, vi paddlade i riktning mot den några meter. DET var helt magiskt. Jag tror inte jag varit med om något sånt romantiskt!
Jag hade aldrig velat vara någon annanstans den här midsommaren än med min älskade ute på Tunholmen, bara vi två! Ingen kan haft en bättre midsommar än Jimmy & jag hade! För den var helt oslagbar!!
Midsommardagen innebar att Jonas (Jimmys kusin), kom ner. Så det blev fest på kvällen för oss 4a:). Med massa roliga alkoholspel & bad mitt i natten (årets första dop för mig^^)
Gick & la oss & somnade kanske vid ca 02.30..

Midsommarafton:




 Älskling <3





 Inte riktigt lika fint som när vi var ute på öppet vatten med likväl helt underbart vackert!



Uppdatering för torsdagen: Det blev shopping Stockholm som vanligt någon timme, köpte dock bara en bok, som jag faktiskt letat i ett år efter: Pappas flickor, finns en 2a också: Golddiggers som jag & mamma läste förra sommaren & som är helt jävla fantastisk bra ! Jimmy slutade 6 så vi åkte & köpte mat på grillen i Gräddö när han hämtat mig i Norrtälje :). 

Boken jag köpte! Helt klart & mer därtill läsvärd! Skitbra!!




"Om Midsummers eve we also took the decicion that is going to fufill and make our dream come true for the both of us. This is going to make a big change in our life from one special date... <3<3<3<3"



Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: