2010-06-30
 18:03:58

Levererat & hämtat...

Då vart allt helt plötsligt verklighet nu då.. Det som i så många år varit vår dröm, som för inte allt för länge sedan blev vår gemensamma dröm, är nu här.
Skickat & hämtat nu.. 
När en dröm går i uppfyllelse & blir till ens verklighet, ens vardag, står man inte med fötterna på stadig mark för 5öre. Man svävar på vackert röda moln i Kärlekens Himmel. Där man vet att man med sin älskade förevigt kommer att sväva tillsammans.

Idag & just i denna stund, skrattar jag mer än någonsin år er, som nu står som fån. Ni som sa "Det där håller bara en månad, högst två. Han vill ju bara en sak fattar du väl"
Och jag undrar: Vad kommer ER reaktion på denna händelse bli. Vad ska ni säga nu? Inget kan jag tro. Det är ni som står med skammen, ensamma. JAG står med lyckan, stoltheten & framförallt kärleken. Knowing that everything I´ve done in my life was never wrong, but so right.

On sunday the world will know...


Jag lever min dröm, Jimmy Thumén <3<3<3<3<3

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: