2010-07-11
 22:02:45

Tillbaka från Öland...

Som rubriken lyder så är jag & my fiance nu tillbaka från Ölandsveckan igen.
Vi hade en helt fantastiskt underbar vecka nere i min familjs hus.
Vi var bla uppe & gick i Trollskogen, i lördags var vi en sväng till Sandviks Kvarn & åt lunch på Sandviks Hamnkrog. Dagarna innan har vi spenderat på våran strand, med undantag för onsdagen då var var på Köpingsviks strand.

Allra bästa kvällen var ju dock såklart söndagskvällen för en vecka sen. Då jag & Jimmy förlovade oss.
Både min & min älskades dröm sedan så länge tillbaka, blev vår gemensamma dröm, som gick i uppfyllelse den 4 juli 2010. Jag tror nu att hela världen har insett att det inte finns någon jag hellre skulle leva med än min älskade Jimmy!
För exakt en vecka sen satt vi där nere & såg ut över vattnet & solnedgången newly engaged. Och mina glädjetårar rann, jag har aldrig tidigare gråtit så mycket av ren lycka <3

Sista kvällen: lördagen gick älsklingen & jag ut & åt & tog några drinkar, shots, öl mm medans vi såg bronsmatchen i fotbolls-VM 2010 (Ja jag får väl med visst motstånd erkänna att jag tycker mer & mer om att se på fotboll sen jag blev tillsammans med Jimmy ;) )


Nu sitter jag & lyssnar på Rasmus Seebach "Natteravn", tyckte inte om refrängen först, men nu börjar jag tycka mer & mer om hela låten faktiskt. Eftersom jag kan en del danska (kan dock inte prata alltför mycket men förstår helt en dansk person) så förstår jag ju texten också + för den :)

Men nu väntar duschen & så. Imorgon har jag en 80min körning & sen möte med min blivande chef.

(Bilder kommer)

Godnatt


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: