2010-07-30
 19:48:52

München i september!

Då står det klart att det blir ölfestival i München i september då :D:D:D. Har sett till att jag har fått ledigt den veckan :D. Så det blir väl krogen i Berlin på lördagen, sen vidare till München på söndagen :D
Kommer bli såååå jäävla underbart kul!! Längtar massa massa massa!!!
Det blir jag, älsklingen, Kent, förhoppningsvis Emil, Kents bror & 3 kompisar till honom :).
Så nu har jag satt upp mig på hittils 3 ytterligare arbetspass så jag kommer ha massa pengar att spendera i Tyskland! Så nu blir det ingen mer shopping för mig heller, men det känns helt okej eftersom att jag om jag får vällja såklart väljer att åka med till München & festa en hel vecka än att shoppa!
Sååå kul jag har alltid velat åka till Tyskland & nu får jag det också :D, & dessutom med min älskade, & polare jag trivs så bra med:D




Idag kom det hem nya kläder till mig också:). Från H&M, 2 par nya leggins, varav ett par blå jeansleggins, de andra är svarta med nitar på i sidorna :), och en grå långärmad tröja. Hade beställt ett par grå jeansleggins & en svart jacka men de skulle komma i mitten på augusti stod det :).

Har jobbat i köket idag halv 2 - halv 7
Imorgon ska jag jobba 7-2 i vården :)
Likaså på söndag (pengar + OB som ska användas till München:D)


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: