2010-07-20
 21:48:10

Förlovningspresenter

17/7-10
Min kusin Elin & hennes sambo Fredrik kom förbi på besök (mest för att Elin ville ta tillfället att äntligen få träffa Jimmy) & jag & älskling fick några finfina förlovningspresenter av dem :D




<3<3

Lördagkväll:
Vi åkte Fest i Malmköping hos Kent med Emil. :D

Söndag:
Trots att vi inte sovit mycket var vi uppe vid jag minns inte vad klockan var, men tidigt för mig var det iaf.
Vi åkte in till Gnesta efter att ha stannat hos Sofia & Kristian & mött tagit dem inkl: Rooth, & Viktor med oss(det var ju Sofias & Kristians idé att vi skulle åka) . Beställde pizza i Gnesta & åkte sedan till en badplats utanför Gnesta/Vagnhärad & var större delen av dagen där :).
Jag hade inga badkläder med mig till Kent & såledens inga att bada i på söndagen heller, men som tur var fick jag låna Rooths badbyxor så jag kunde också bada i det varmaste svenska vatten jag badat i någonsin tor jag ärligt talat, det var som en lagun till utseendet också  :D <3

Det var allt för den här gången!



/BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: