2010-01-27
 19:04:40

Trötthet

Så trött på detta nu alltså, vill bli helt frisk & är nog på väg att bli frisk nu också :).
Nosen är inte lika jobbig nu, & det kliar inte lika mycket inuti huvudet ^^.
Tror nog att jag kommer va ännu bättre imorn, ska hursomhelst åka ut till Ökna då:). Slutar ju vid fikat 15.30 så då ska jag gå upp & lägga mig på rummet.
Jag hoppas att Bea är där nu också har inte träffat henne på flera veckor :'(
Men jag är fortfarande inte helt frisk :(




Sen blir jag jäävligt trött & fan så irriterad när det inte blir av det som man bestämt för flera månader sen!!
Känner mig faktiskt ganska (be)sviken av dig nu ska du fanimig ha klart för dig! Vi har ju snackat hur länge som helst om det här men nu verkar man ha totalt glömt bort det eller helt enkelt skitit i det för något man själv anser vara roligare, men bra, tack då vet jag!! Då kan jag hoppa av i sista sekund nästa gång vi planerat något!!
Men vem fan behöver gå ut på Tellus på fredag, jag sitter gärna hemma framför tvn & saknar älskling (som jag hade kunnat vara hos den här helgen) & bara väntar på att tiden ska gå! Inte mig emot alltså, jag sparar ju bara pengar på att inte gå ut på krogen, det är ju fan svindyrt & jag har inte råd, så varför klaga!? Kommer ju ha mer pengar över så jag kan åka upp till älskling mer nu :D. Och det tänker jag fan göra!

Ursäkta att jag klagar, men sånt där beteende hatar jag verkligen, det är fan inte kul när man känner att ens närmsta vänner väljer bort en för något/någon annan!
Men som tur är så har jag ju min älskade underbara pojkvän, behöver fan ingen annan än dig baby!

<3<3<3


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: