2010-01-17
 21:02:38

Tillbaka på Ökna

Okej, eftersom jag inte har fått något nytt busskort än(får det under den här veckan) så var jag tvungen att åka tillbaka till Ökna idag! Mamma fick skjutsa ut mig innan hon åkte vidare till sitt jobb.
Några av grabbarna i klassen är hä på vandrarhemmet & tjejerna från KY-trav, men de känner man ju inte..
Så nu har jag gjort iordning lite i mitt rum, det lilla som går att göra iordning iallafall.
Alla jaktkläder ligger på en stol & de andra kläderna ligger fortfarande nerpackade i sin resväska.
Hoppas att det kommer att funka att bo här under veckan nu då. Eller ännu hellre att de säger att vårat hus har värme igen så att vi får flytta tillbaka, men det är nog lite för mycket begärt tyvärr:(. Däremot SKA detta vara sista veckan vi bor här uppe, iallafall om man ska tro på det Åsa sa till oss förra måndagen! Så senast nästa vecka måste det fan vara fixat! Får ju mitt nya busskort under den här veckan också så när jag det så kanske jag i värsta fall om jag inte skulle kunna sova här kanske kan pendla någon dag.

 Mitt tillfälliga rum på skolans vandrarhem! Min säng till vänster!


Nu har jag suttit & börjat plugga körkortsteorin. Märker dock att det redan är en hel del som jag kan, speciellt om olika vägmärken:). Duktiga jag :D.

 Teoriböcker :)


Men nu ska jag kolla på "I en annan del av Köping"
Och sen är det Paradise Hotel Danmark som gäller :D!
Kanske ska nämna det att jag kollar nämligen om på hela Paradise Danmark eftersom att jag började kolla i somras när det redan hade pågått i flera veckor, så upptäckte jag att det fortfarande fanns kvar på tv6.se så då tänkte jag se hela från början ^^. Fast jag vet ju redan vilka som vinner... Och det blev verkligen inte mina favoriter...

Men först ska jag ut & ta en ciggarett nu!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: