2010-01-26
 15:18:26

Still sick!!

I am STILL sick as hell!!
Eller det börjar kanske förhoppningsvis bli bättre, men jag lär nog stanna hemma imorgon med tror jag.
Just nu ligger jag iaf i soffan & tittar sista Harry Potter filmen (hoppas inte Mange & Macke läser detta, då får de något att skratta ännu mer åt!)

Anyways, det kom ju kläder till mig från H&M i fredags, men jag har varit för lat för att orka lägga upp bilderna på dem.
Jag har en hel del annat som jag måste få gjort innan fredag också:
Köpa hårfärg & färga utväxten
Köpa ögonbrynsfärg & färga ögonbrynen
Köpa mönstrade leggins (inte mönstrade med färg utan helt svarta med rosmönster om någon förstår hur jag menar xD)
Köpa en s.k "Partyväska" d.v.s en liten väska jag kan ha framförallt mobilen i när jag är ute på krogen.
Jag kör ju den grejen att när jag festar & är ute inte har några fickor så får mobilen sitta fast med hjälp av luckan i trosorna, behändigt & bra, det gäller bara att se upp när man ska gå på toa så att man inte tappar mobilen då ^^.
Men som sagt en liten typ mini axelbandsväska, svart helst, som inte ser allt för kärringaktig ut (de här moderna små väskorna är inte alls min stil, gillar stora Friis&Company eller liknande som är snygga, inte de som ser ut som mormorsväskor typxD)

Nu tycker jag nog att jag bloggat klart för tillfälligt, nu ska jag fortsätta kolla klart på Harry Potter & snyta mig.
Men jag fick Otrivin idag så det är bra :D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: