2010-01-14
 14:10:24

Slut på lektioner för idag!

Har slutat för dagen nu. Hade samhällskunskap som sista lektion, & den var ju givande om jag uttycker mig så, eller naaaj xD..
Projekt & Företagande hade vi för första gången imorse, tror aldrig jag suttit på en tråkigare lektion sen jag började jakt, bara massa ekonomibabbel & man skulle hela tiden sitta & jobba med Misrosoft Excel & hur många av oss är haj på det liksom!? Suger satan det alltså!
Ska fika om 40min med Ella. Sen måste jag verkligen ta ta i körkortsteorin!
Har en timme på mig efter fikat tills jag ska med bussen :).

Bara helt för att byta ämne nu, så måste jag verkligen erkänna att jag är jävligt trött på internatet, folk går liksom oftast runt & är sura & sitter bara i sina hus & glor & är aldrig ute som det var första veckorna förra terminen. Visserligen är det ju svinkallt just nu men, såhär har det varit länge nu, att ingen går ut & alla är bara allmänt tråkiga. Har funderat på det här sen jag började i måndags & det är bara första veckan som inte ens är slut än. Och sen är det ett helt halvår kvar efter det också...
 Så att pendla den här & nästa vecka & bo hemma hos mamma & pappa är ganska skönt, så att man liksom slipper ifrån allt ett tag. Och det ultimata vore ju såklart att ha en egen lägenhet nu & bil dessutom! Vore mycket bättre, älskling & jag skulle kunna träffas mycket oftare också!
Men jag får vänta ca ett halvår innan jag får lägenhet.  

"Om jag kunde göra om allt i hela världen till kärlek, skulle det vara lika mycket kärlek som jag känner för dig!
Jordens finaste människa är du gumman!
Nu och föralltid!"


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: