2010-01-29
 20:08:22

Shopping på hög nivå med Elin


Nu har ju jag varit duktig & tagit bild på dels kläderna jag fick från H&M förra veckan, & dels de jag köpte idag.
För idag när jag kom in till Nyköping igen så mötte jag upp Elin på stan, tog ut mitt studiebidrag, & sen var det bara en sak som gällde: Shoppa as Hell!! ^^
Visste ju vad jag behövde ha: Hårfärg, ögonbrynsfärg, "krogväska" & sen var det inget mer som skulle köpas. Jag skulle ju spara mina pengar till nya tatton liksom...
Ehehehe, aah fast det gick ju som det gick..
Jag kom hem igen vid 5, & då hade jag hunnit göra slut på mitt studiebidrag för den här månaden :D, hihi, men jag har faktiskt mitt studiebidrag från förra månaden kvar, lucky for me.

 Linnen beställda från H&M som jag fick förra fredagen.

Jeanslegginsen, även dem beställda från H&M (var för lat så jag orkade verkligen inte ta dem av mig^^)


 Hittade till slut mina älskade ugg-boots som hade kommit in igen på Choose, dessutom var de på rea, så nu fick jag dem till sist, vilket jag är jäävligt glad över! Behövde verkligen dem;)!



Sen resten då:
Hårfärg: Åhlens
Ögonbrynsfärg: Åhlens
Väska, ring & örhängen: Gina Tricot
Tröja & trosor: Cubus



Så nu tänkte ju jag vara duktig & ladda upp bilderna på det jag köpt idag..
MEEN, kamerasladden har glömts på rummet på skolan :(, såatt så duktig kan jag inte vara denna helg, får vänta tills på måndag.

Jag hade inte alls glömt kamerasladden på Ökna, utan den låg bara kvar nerpackad i min resväska sen förra fredagen:) så nu är bilderna uppe!

Sen igår btw måste jag bara säga att jag kunde flytta in i 8an igen:D. Huset var återfått värme :D:D, älskar´t!!


Nu ska jag vara social med mamma, som fyller år idag :)

<3


Kisses


///BellaaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: