2010-01-21
 18:41:14

Precious

Kom in för en timme sen, har varit i grusgropen med Didrik, Macke, Joel & Fisken & skjutit in våra bössor för jakten imorn:D

Höll på att förfrysa mina fingrar dock, gjorde svin ont kan jag lova!
Men det gick bra att skjuta iaf trots att det var kallt om fingrarna^^.
Sköt ett skott & det satt i 4kanten som det skulle & sen var det klart & då kunde vi gå hemåt igen (äntligen, hade stått & frusit ett bra tag)

Men maten missade man ju eftersom de stänger redan kvart över 5 & när klockan var halv 5 var vi inte ens klara med Fiskens inskjutning, så det var bara att forsätta!
Men nu är jag inomhus igen iaf :)

 Vapenvård av min Precious!




 Sen hade jag väääldigt tråkigt, så jag poesade lite med bössan istället










Det är Öppet Hus på Ökna idag också från 17.00 - 20.00 så jag måste nog ner till Pålsboda & jobba lite snart tror jag, om inte resten av JV2 & 3orna är där för då behövs det inga fler, då är det redan för många^^ 
Men nu ska jag springa ut & ta en cigg i kylan:)!



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: