2010-01-19
 23:43:00

Pluggar!

Denna dag har verkligen gått i ett & aldrig stått still, har sprungit upp & ner från maskin till skolhuset & tillbaka ex antal gånger idag. Först skulle jag få tag på Micke & kvitterna ut mitt passérkort till bunkern, sen skulle jag prata med Åsa om rumsbyte i Längan, & sen till råga på allt fick jag ytterligare ett beting, som jag verkligen inte behövde, var tvungen att prata med min käre elevrådgivare Mattias för jag hade fått höra att jag skulle få CSN-varning av någon anledning jag verkligen inte fattar, eftersom jag sköter skolan precis som jag ska!
Orkar inte förklara allt, är på G till att kolla de nya avsnitten av Paradise Hotel Sverige som lades ut för en halvtimme sen.
Men hur som helst så fick jag gjort allt jag skulle
Har eget rum i Längan
Har fått mitt passérkort & låst in bössan
Har kollat upp & sett till så att jag inte ska få en totalt felanmäld CSN-varning hemskickad!
Och har inte kommit för sent till en enda lektion trots allt jag har haft att göra :D.
 

 Nya rummet :D

Nu sitter jag i mitt rum, tänkte vara duktig & få klart viltvårdsarbetet tills imorn, men Vero kom hit & pratade, sen kom Mange & Macke kort därefter & när de är här blir det inte mycket studing done precis xD.
Och nu känner jag mig verkligen inte pepp till det alltså. Får göra det på artkunskapen istället^^ eftersom Mange tog boken också så finns det inte mycket mer jag kan göra nu..




Men nu är det hög tid att öppna min Cola & se Paradise, som jag har längtat alltså ;D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: