2010-01-06
 22:41:47

Paradise Hotel Sverige 2009

Såg ju Paradise Hotel igår som vanligt. Måste bara skriva upp detta att Dailn bruden (strippan), borde ha varit den som ha åkt ut. Hon skulle ha ställt sig vid Patrik
Istället blir det såhär:
Dalin(äcklet) ställer sig bakom Cimon
Greta ställer sig då bakom Rami
Erika ställer sig bakom Stefan
Och Catja största dubbelspelaren av dem alla ställer sig bakom Kristoffer
Så Annelie måste då ställa sig bakom Patrik (där förstår jag dock inte hur hon tänkte eftersom Catja hade åkt ut om hon stått mot Annelie bakom Kristoffer)
Och tills slut då så ställer sig Jackie också bakom Patrik
Och eftersom Patrik litar på & känner Jackie bättre så är det ju såklart Annelie som åker ut.
Missförstå mig inte jag vill se Jackie i final, men jag ville även se Annelie där :(.

Hoppas att Dalin ryker nästa vecka iaf !!

Var bara det jag ville uppdatera ^^

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: