2010-01-10
 18:13:05

Packning!

Håller på & packa till internatet :).
Det blev 1 stor resväska med kläder, & diverse annat, min bruna Friis&Company full med jeans + Ellas present (som dock inte tar mycket plats alls som tur är^^), en påse med kläder & jaktgrejer & en till påse med toalettgrejer & smink mm.. Plus bössan också men den åker för sig! Sen har jag et duntäcke, bäddset, filt, duschhandduk, jaktkängor & antagligen ett par högklackade stövlar som också åker för sig. Så en hel del packning blev det. Är vääldigt glad att jag slapp åka bussen till ut dit imorn med all packning & istället komma upp idag kan jag lova :).
Ska åka med mamma om en halvtimme ut till skolan. Träffar Ella & antagligen Bella också när jag kommer dit :D<3


 Packning på G!

Mitt jullov har varit perfekt, tyvärr vart jag ju dock sjuk till nyår, men det var inte mycket jag kunde göra år det, förutom att stanna hemma & ligga i sängen framför datorn typ^^. Men det fungerade ju det med trots att jag är van att festa på nyår.
Och julen var mysig den med. Det här är nog faktiskt det bästa jullovet jag har haft.
Dessutom så fyllde jag ju 18 också & det var underbart! Visserligen är det inte så mycket att säga om, jag får ju fortfarande inte gå på Systemet:@:(. Men jag får iaallafall köpa cigg, ta körkort, komma in på krogen(de som inte har 20års gräns iaf) & mycket mycket annat, så egentligen är det bara Systemet jag får vänta ytterligare 2 år med, annars är jag fri att göra typ vad jag vill :D!

Ska packa in all packning i bilen nu...

Skriver när jag framme & fått iordning rummet;)

Kisses


///BellaVictoria  



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: