2010-01-08
 16:24:27

Min mobil!

Min stackars lilla mobil var tok cp igår/inatt när jag tog ut USB-anslutningen från datan :(. Den blev helt svart & ville inte hoppa igång. Försökte flera gånger med att döda den genom att ta ut batteriet & blåsa på det & i mobilen. Men tro fan inte att den startade för det. Nejdå...
Måste även erkänna att jag fick lite panik eftersom bästavän skulle ringa samtidigt som detta hände också (som tur är har jag en hemtelefon också). Så jag visste inte riktigt vad jag skulle kunna göra för att den skulle fungera igen..
Och det gjorde den inte heller, den låg & lös några timmar utan att starta för det.

Så imorse fick jag åka in till stan & lämna in stackars mobilen på lagning, så nu har jag en lånemobil så länge, en Sony Ericson W890i. Likadan som Kims^^.



På tal om det så träffade jag faktiskt Kim idag, satt inne i vänthallarna på busstationen & väntade på att min buss skulle komma in, & då kom hon helt plötsligt :).
10min senare när vi stod ute, kom Ella gåendes, dock såg hon inte först utan vi fick skrika lite på henne för att hon skulle se oss ^^
Det var iaf något positivt med allt detta .
För de som känner mig så vet de hur jag är/blir när det gäller min mobil. Ingen annan får ha den, om det inte är någon jag litar på. Om någon lyckas ta den blir jag näst intill hysterisk & skriker "GE MIG MIN MOBIL GE MIG MIN MOBIL GE MIG MIN MOBIL" tills jag får den. Jag pratar ofta, ofta i den OCH jag skickar nog uppåt 150sms/dag.
Så det är alltså inte att undra på att jag fick ett helvete igår när den la av.

Men nu är den på väg till Kristinehamn på lagning, så nu hoppas jag bara på att den GÅR att laga, annars har jag ett JÄVLIGT stort problem, jag inte har råd att möta :/...

Men nu ska jag inte beklaga mig mer över min mobil :).

///BellaVictoria


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-08, 19:18:54

Haha de va trevligt att träffa dig och ella på stan saknar er skit mkt, ska bli kul på måndag :D<3



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: