2010-01-28
 16:38:35

Inte en bra dag, inte en bra händelse..

Jag ligger i mitt tillfälliga rum på skolan & väntar på att Vero ska komma upp med min matlåda från middagen, är pannkaka idag:).
Men det är nog det enda som är bra idag.
Vaknade när jag sovit några timmar på mitt rum, & tänkte att jag skulle kolla om dels Kim skulle ut på Tellus imorn & dels om Bea var tillbaka i skolan nu.
Men Bea fick jag till svar av: "Nej, aldrig mer <33"
En annan fattade ingenting tills jag fick nästa sms av henne
"Jag har hoppat av...<33"
De orden ekar fortfarande i mitt huvud..
Vi visste alla som känner dig Bea att du antagligen skulle hoppa av, men iaf för mig så kom det så plötsligt, hann inte ens reagera & nu är du inte ens här på skolan längre..
Jag har ju varit hemma hela veckan så jag har ju inget fått veta, fram tills idag..
Vet faktiskt inte vad jag ska säga mer om det här..

 Älskade Bea & jag själv innan Slutfesten 2009, den oförglömliga festen <3<3


Ska fixa iordning mig lite, ta på mig kläder & så, för Vero lär ju vara här snart. Ska bli jävligt skönt att träffa henne nu iaf, & bara prata!



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: