2010-01-17
 15:06:34

Handledarkurs

Idag var jag på handledarkursen med Lasse, man var ju tvungen att gå på den annars från man inte övningsköra på allmän väg:(.
Och jag tror aldrig jag varit på någon rörigare kurs än denna alltså!
Var ju bara i princip massa teori som jag kan läsa om i teoriböckerna istället för att behöva gå upp 06.15 en jävla lördag, när jag dessutom somnat vid i genomsnitt 3 varenda natt i snart 2 veckors tid nu!Den var så jävla booring & tråkig & där satt jag i 4timmar !!!I åtminstone en & en halv timme fick jag verkligen kämpa med mig själv för att inte blunda & somna helt.
Jag lovar er det var verkligen inte värt det alltså, jag kommer aldrig mer gå på en ända kursjävel som har med körkort att göra om det inte är risk1an & såna kurser som alltid har funnits med för att man ska få ta körkort.
Men den här är helt nyuppfunnen, så total onödig & kostar dessutom 800 fucking spänn, som inte jag behövde betala, men det är synd om mamma som måste stå för en totalt onödig kostnad!

Så nu ska jag sova framför tv i några timmar!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: