2010-01-19
 12:24:16

Obeskrivlig Kärlek, helt enkelt!

Jag hatar att det avståndet mellan oss ska vara så långt, jag hatar att behöva sakna dig så att det gör ont inuti mig på ett sätt jag aldrig känt tidigare..
Att nästan jämt börja gråta så fort jag lyssnar på våran låt eller någon annan kärlekslåt..
Jag hatar att inte fysiskt sätt kunna vara hos dig verenda sekund av mitt liv. Hela min tid under dagarna handlar om dig, om oss.
Det finns så mycket jag vill säga till dig men jag vet bara inte hur jag ska kunna uttrycka något som är helt obeskrivilgt, en kärlek som jag aldrig tidigare känt eller fått gensvar på. Någon som faktiskt älskar mig på riktig & som faktiskt för första gången i livet ger mig äkta kärlek tillbaka & inte är någon fejkad människa som ljuger & spelar ett spel. Utan någon som är ärligare än någon annan jag någonsin tidigare träffat, någon som alltid oavsett vad kommer att vara min vän, alltid stå vid min sida & älska mig för den jag är & inte vill ändra på mig!
Jag vet som sagt inte hur jag ska kunna förklara obeskrivlig, äkta kärlek.
Jag kan bara förklara det med att allt det som var trasigt, som var i tusen bitar inuti mig tidigare, inte längre bara är något som blivit tillfälligt ihop lappad, utan som faktiskt har LÄKT ihop helt igen & som kommer förbli så, för resten av mitt liv & ännu längre..
Jag kan bara förklara det med att mitt hjärta, som så länge varit i mer än tusentals skärvor, nu inte bara är till vissa delar ihop lappad, utan det är nu helt igen, som det var när man var kanske 4 5 år & inte visste att något som hette kärlek till det motsatta könet existerade. Mitt hjärta är helt igen, alla såren inom mig har försvunnit, ären som så länge funnit från både det ena & det andra som tidigare hänt mig tidigare i mitt liv, från allt det jag tidigare varit med om, de ären finn inte mer, de är försvunna nu..
Det finns bara ett enda kvar, men det vet både du & jag vilket det är, & var det kommer ifrån, det har suttit där sen 2005 & det kommer alltid att finnas med mig, för ett sånt ärr kan aldrig försvinna helt, men det kan tyna bort & bli mycket mycket mindre, & det är just precis som hänt, det är mycket mindre än innan jag träffade dig & det blir bara mindre & mindre för varje dag som går.
Jag är mycket mer positiv till saker nu, jag vill göra nya saker & prova allt som går. jag är en mycket mer gladare & definitivt lyckligare person nu sen jag träffat dig ..

Det finns nog inget annat sätt att förklara obeskrivlig kärlek på, men det är exakt såhär jag känner för dig & det tror jag också du vet!

Jag Älskar Dig Älskling, Nu & För Evigt, i ljus & mörker, i storm & regn, Nu & För Alltid

Din Isabelle Bella Victoria Malmqvist



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: