2010-01-06
 22:33:24

6 januari

Släkten från mammas sida var hemma hos oss idag & firade mig eftersom jag fyllde 18 i måndags (tror dock inte att någon missat det, eftersom jag skrivit så mycket om det^^)



 Min White Lady tårta, MUMS :)^^

Fick lite presenter av släkten också




 Fick en kokbok av kusin Elin & hennes sambo Freddan, och ett rosa partyset av mim morbror Lasse & min faster Ingalill :D

 Fick också ett halsband från Hallbergs av Lasse & Ingalill


 Bästa
ever, fick jag av Elin. 4 olika sorters öl. Från Prag, Spanien, USA och Irland :D You gotta lööv that ;D <3



Hade tråkigt efter det att släktingarna hade åkt hem så jag blev egomodell istället. Vart en hel del foton, så orkar verkligen inte lägga upp alla här nu med en gång men kan lägga upp några iaf ;)




 Mitt öga

































Så nu får det vara bra med egobilder för den här gången.
Hope you injoyed watching ..

Nu är det sängen & kolla på finalveckan av Paradise Hotel Danmark, eftersom jag missade finalen när det visades på tv i somras. Men Nicoline åkte ju ut för andra gången igår, tackvare äckelormen Karina!
Men hoppas iaf att Rasmus håller sig kvar & vinner hela skiten nu, eftersom han är tillbaka :D.


///BellaVictoria






KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: