2010-01-05
 17:14:15

18år

Igår var det min 18års-dag :)!
Hade somnat halv 3 som vanligt & blev väck igen av mamma & pappa halv 10 :/. Ingen hit direkt.


Fick mina presenter av mamma & pappa :
En ny resväska
En kryssning med Cinderella
Betalt körkort
Teoriböckerna till körkortet
Ett Playboy bäddset i satin
En Playboyfilt
En lockpipa för rådjur
Och en liten krokodilmaskot av mamma
:)





Jag gjorde mig iordning ganska snabbt när jag hade öppnat mina presenter, sen åkte jag ner till ICA & köte cider & cigg :D

Vi åkte in & käkade på Rhodos på kvällen & jag tog en cider (just because;))


Så nu är min 18års dag slut. Den slutade underbart. Kollade på Paradise Hotel, eftersom att det började igår igen & pratade i telefon från ca 22 till kvart över 3, med bästa vännen.
Tack <3<3<3

Kisses

/// 18åriga BellaaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: