2010-02-04
 16:22:35

Veros place!

Jag inser nu verkligen att jag måste skärpa mig med bloggandet, jag har inte bloggat nu på snart en hel vecka & det är inte bra!
Men nu sitter jag iallafall hos Vero, med Lova som ligger med huvudet i mitt knä & gnyr :)
Vi ska snart möta upp Emelie & gå ner & äta lite i matsalen, men inte mycket för ikväll ska Vero & jag till T-berga  köpa med oss pizza. 
Igår var jag inne & köpte tågbiljetterna tills imorn, hoppas att det inte blir förseningar bara :/ . 
Kim fick komma & hämra mig vid T-berga ytafikplats eftersom jouren inte tänkte hämta mig för det var klass 1 varning på snöstormen, men efter mycket om & men & många samtal så kom jag tillbaka till internatet iallafall :). Tack snälla Kim !
Idag tog jag en "ofrivillig sovmorgon" för att tiden skulle gå fortare ;). Men nu är det bara en hel dag kvar, sen får jag äntligen träffa min underbara älskling igen :D:D<3<3


Men nu ska Vero & jag hämta Emelie & gå ner till matsalen.
Bloggar nog senare ikväll igen 


Kisses

///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: