2010-02-12
 23:25:01

Stackars min älskling!

Fick precis veta att älskling mår jätte dåligt:'(. Tror att han råkat ut för matförgiftning eller i värsta fall vinterkräksjukan:(.
Så nu ligger jag här, lyssnar på min & älskling låt & är jätte orolig för honom!!

Hittade en jätte söt bild på en sjuk isbjörn, men jag tror nog att min älskling kanske skulle bli lite lätt sur om jag la ut den, så vi låter bli det, iallafall denna kväll^^...

Jag har nog inte mycket mer att säga, är helt till mig av oro för honom nu så jag tänker inte på annat faktiskt. 
Ska försöka sova lite nu jag med, är jätte trött. (Man vet att det är fredag för Öknaelever när man äntligen kommer hem, är genomtrött & fryser, efter ex antals timmar av pendling med olika kinds av anslutningstrafik iallafall är det så för mig:) )

Men PussGodnatt på er alla!


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: