2010-02-14
 20:59:54

Spa night

Hade spakväll för mig själv efter middagen:)!
Badade skumbad, drack jäger & åt chocklad ^^. Mumsimums! Hade massa tända ljus och lyssnade på de mest romantic songs jag har på Spotify, låg och tänkte på min älskling, och våra minnen som vi fått med varann so far:) & på hur otroligt många fler det kommer att bli..
Har tänt mina värmeljus i mitt rum nu, jätte mysigt, så ägnade jag mig nyss åt lite hederlig söndagspackning inför en ny vecka på Öknas internat.

Ursäkta kvaliten på pappas kamera, men mitt batteri var som vanligt urladdat!



 Älskling: Tack igen för jägern, tänker extra mycket på dig & på våran första helg tillsammans när jag dricker den<3



Nu är det "I en annan del av Köping", säsongsavslutning tyvärr..
Så till dagens fråga vem var er favorit? Linda, Tobbe, Mats eller Micke?
För mig är svaret självklart, Tobbe såklart !


Nu säger jag PussGodnatt för mig denna Valentines Day 2010




9/1-2010
<3



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: