2010-02-21
 13:04:11

Söndagmorgon...

Den här dagen började inte bra alls! Vaknade & klockan är halv 1 HALV 1 PÅ EN SÖNDAG LIKSOM HALLÅ!!!?
Numer 2: Jag har drömt en hemsk, hemsk, jätte vidrig dröm inatt, tänker inte ta upp den här eftersom den hör till mitt privatliv.
Och sen när man vaknar så får man till råga på allt reda på att det inte blir någon fotning på fredag:'(!

Och resten av dagen ska jag ägna åt att städa i mitt rum & se till att inte varenda grej eller plagg ligger slängt på golvet när älskling kommer för då får inte hann plats.

Men just nu tänker jag inte göra något annat än att ligga kvar i sängen & lyssna på Hel!




"Jag såg min chans att komma någonstans inom den världen gå upp i rök...




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: