2010-02-15
 18:13:51

Skrattar er i facet !!

"Hihi har bara en grej jag bara måste säga, innan jag ska blogga om mig dag, till de som stör sig på mig eller på mitt sätt att vara eller leva: HAHAHA stackars jävlar, ni förstår verkligen inte att jag tycker det är skitkul att ni stör er så mycket på er xD, ni förstår inte att ni bara gör det värre för er själva, för jag kommer aldrig ändra på mig, det ska ni ha jävligt klart för er!
För jag är jäävligt älskad & ni kommer aldrig komma inärheten av det självförtroende eller den självkänsla jag besitter! Ni är bara så patetiska jävlar med ett beroende av att få bekräftelse av varann genom att käfta mot folk som är så mycket starkare än er själva!
Ni mår så dåligt av era miserdabla små meningslösa liv att ni ger er på dem som har ett fantastiskt & underbart liv, men ni ser inte att de personerna ät dem ni A.L.D.R.I.G kommer att kunna knäcka! Vi är för starka för er & det ni säger går inte ens in i vår hjärna, det hörs inte ens, eftersom att det kommer från en för tyst käft som säger det på ett alldeles för osäkert sätt. 
Personer som vet att de ej är omtycka snackar skit om andra, detta för att återigen få bekräftelse på att de skulle ha uppnått något, men det är något de aldrig kommer att göra.
Dessa människor kommer alltid att leva i ett miserdabelt liv som inte har något som helst värde, medan vi omtycka, älskade, som exempelvis jag själv lever ett liv ni bara kan fortsätta drömma om, jag har allt, exakt ALLT jag vill ha & mer därtill! 
Så kom bara inte på den stackars tanken på att ni skulle försöka er på mig för ni kommer bara att må ännu dåligare då. Mig & mitt liv kan man inte rubba.
Lev med det eller stick, för jag kommer aldrig röra på mig när jag trivs någonstans, I´m here to stay Bitch! HAHAHA JAG ÄR DEN SOM SKRATTAR ER I FACET stackars krakar! xDxD  "










Så med det sagt så kan jag fortsätta med min dag.
Har egentligen inte mycket att säga om den, snoozade för längre så jag fick upp 5 i 8 istället för halv 8 ^^. men jag hann till bussen iallafall, pjuuh :).
Har bara haft en lektion & det var "Arbetsmiljö och Säkerhet" för Göran ("Goran"). Den lektionen är en av de tråkigaste vi har, verkligen!
Dock hade vi lite välbehövligt information om Skottland, det finns tydligen möjlighet att bara vara där i 2 veckor iställer för en hel månad, vilket inte jag skulle klara eftersom jag då inte ens kan prata med älskling i telefon i en månads tid! Men 2 veckor är lite annorlunda, det kanske jag skulle klara, iaf om man tänker att på situationen att vara ifrån varann, vi har ju varit ifrån varann i mer än 2 veckor tidigare. Men sen är det fortfarande det att jag inte riktigt vet hur det skulle gå med att inte få höra hans röst i 2 hela veckor, det är en annan sak. 
Men som sagt först ska jag skriva klart & lämna in min ansökan & sen får jag se om jag ens blir uttagen & då får man ta det beslutet då, om hurvida man ska åka eller ej. 
Men det kommer att bli ett jätte svårt beslut vilket som:
Det är alltså Once In A Lifetime att åka dit på det här sättet, men ska jag verkligen ge upp att höra älskling var dag, är det verkligen så mycket värt...
Hoppas typ inte att jag blir uttagen^^. Hehe fast joo...
  
Fick reda på av Phille redan på bussterminalen i Nyköping att vi har vakjakt på dov på torsdag så jag måste åka hem & hämta bössan imorn!
 
Nu tänkte jag ägna mig åt att skriva klart min ansökan till Skottlandsresan & vänta på att Ella kommer tillbaka hit igen!

Kisses
<3

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: