2010-02-18
 20:27:24

Sista dovjakten för säsongen..

Har precis kommit in från slakteriet & fått lite käk i mig!
Har varit ute på Flygrakan & jagat med klassen:D.
Såg dock inget alls, men Pakh sköt två grisar varav en väger runt 65-70kg & vi får endast skjuta gris upp till 50kg levandevikt, men men jätte svårt att bedömna vikt på gris så..
Robban sköt en dovhind & Ockelbo sköt också en.
Feffe satt med mig på passet.
Nu ska jag kolla på tv med grabbarna, sen ta en varm dusch senare, sen blir det Titanic på datan :D, laddade ju ner den igår/inatt ^^, prata med älskling ska jag också göra såklart !

(Bild från slakteriet kommer eventuellt om jag vågar plugga in USB-porten med mobilen igen)

PussHej


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: