2010-02-17
 13:04:08

Provet i Jaktledning...

Nu har jag skrivit Jaktlednings provet, var ett jätte långt prov men det var lätt.
Nu sitter jag på mitt rum, ska ner till slakteriet, flå & stycka dov efter lunch
Började med företaget idag, jag, Feffe och Fisken tog tag i det, vi har en medlem till men denne tror att det går bra att sova hela förmiddagen & komma som man vill! Vi delade iallafall ut positionerna: Marknadsansvarig, kundansvarig & ekonomiansvarig. Sen slåss jag & Fisken om vem som ska vara VD hihi, tror det kommer blir bra även om det skulle bli Fisken, han är mer seriöst i detta än vad jag först trodde att han skulle vara.


 Jag har inte så mycket mer att berätta just för tillfället åtminsone, bloggar senare idag istället, om det har hänt något som det är värt att blogga om d.v.s.


  OBS: Webcam bild!


"My mind is spinning around! Why did you do that? Why did you say those things to me that you did?
What is it that you really mean? Is this what you really want? Is it with me, or with someone else, please, please tell me, coz I hate the fact of not having full control of everything, and knowing everything!"



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: